Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
LINE invader
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ekdahl" data-source="post: 298694" data-attributes="member: 52301"><p>har ett par i 178.</p><p></p><p>dom är verkligen jättemjuka vilket jag tycker är skönt. rätt bra pop endå. lagom breda sen så är det samma skärning fram som bak så om du mittmonterar vilket jag hoppas att du gör så är det ingen skillnad på nos och tail.</p><p></p><p></p><p>och köp nu förfan ingen sketen billig bindning till, lägg ner lite extra cash och köp en riktig look eller rossignol som går till minst din 14.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ekdahl, post: 298694, member: 52301"] har ett par i 178. dom är verkligen jättemjuka vilket jag tycker är skönt. rätt bra pop endå. lagom breda sen så är det samma skärning fram som bak så om du mittmonterar vilket jag hoppas att du gör så är det ingen skillnad på nos och tail. och köp nu förfan ingen sketen billig bindning till, lägg ner lite extra cash och köp en riktig look eller rossignol som går till minst din 14. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
LINE invader
Tillbaka
Topp