Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Mordecai
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Counterpart" data-source="post: 1074837" data-attributes="member: 81618"><p>Vet inte om din fråga fortfarande är aktuell eller om du redan köpt skidan, men tänkte jag kunde slänga in lite input ändå. Har kört en hel alpsäsong på den här skidan i år och kan verkligen rekommendera den som en one-quiver. Den tar allt kan man säga. Flyter fint i puder, krossar pucklar och slask, underbar att carva med och funkar fin fint som turskida! Jag är 179cm och gick på 179 längd. Skulle rekommendera alla dagar i veckan att montera på -2 som Pollard, skidan är designad för det och där bör bindningen alltså sitta. I och med det känns skidan lite kort och jag hade nog lätt kunnat gå på 186 om jag fått välja igen. Om du inte verkligen vill ha charge skulle jag dock välja 186 om jag var du, blir en mer lekfull skida den vägen skulle jag säga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Counterpart, post: 1074837, member: 81618"] Vet inte om din fråga fortfarande är aktuell eller om du redan köpt skidan, men tänkte jag kunde slänga in lite input ändå. Har kört en hel alpsäsong på den här skidan i år och kan verkligen rekommendera den som en one-quiver. Den tar allt kan man säga. Flyter fint i puder, krossar pucklar och slask, underbar att carva med och funkar fin fint som turskida! Jag är 179cm och gick på 179 längd. Skulle rekommendera alla dagar i veckan att montera på -2 som Pollard, skidan är designad för det och där bör bindningen alltså sitta. I och med det känns skidan lite kort och jag hade nog lätt kunnat gå på 186 om jag fått välja igen. Om du inte verkligen vill ha charge skulle jag dock välja 186 om jag var du, blir en mer lekfull skida den vägen skulle jag säga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Mordecai
Tillbaka
Topp