Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line och K2 -kvalitet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WJacobsson" data-source="post: 1299356" data-attributes="member: 136362"><p>Jag har Vision 108 och knäckte det första paret framför bindningen, för det andra paret som jag fick på garanti, lossnade både häldelarna (shift bindning) vid en krasch förra säsongen och nu den här säsongen delaminerade/ sprack ena skidan under bindningen. Fått nya skidor nu igen på garanti och fick då årets modell. Ska tydligen var en ny kärna i senaste modellerna som ska hålla bättre men inte åkt på de nya jag fått än så får se.</p><p></p><p>Till nästa säsong ska de uppdatera Vision serien med nya bredder så troligen därför jag hade tur och fick nya skidor fast garantin var slut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WJacobsson, post: 1299356, member: 136362"] Jag har Vision 108 och knäckte det första paret framför bindningen, för det andra paret som jag fick på garanti, lossnade både häldelarna (shift bindning) vid en krasch förra säsongen och nu den här säsongen delaminerade/ sprack ena skidan under bindningen. Fått nya skidor nu igen på garanti och fick då årets modell. Ska tydligen var en ny kärna i senaste modellerna som ska hålla bättre men inte åkt på de nya jag fått än så får se. Till nästa säsong ska de uppdatera Vision serien med nya bredder så troligen därför jag hade tur och fick nya skidor fast garantin var slut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line och K2 -kvalitet?
Tillbaka
Topp