Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Prophet 98 (11/12)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hakke1" data-source="post: 926333" data-attributes="member: 129158"><p>Hej! Jag är ute efter ett par allroundskidor som skall användas sporadiskt i några år framöver. De kommer nog antagligen att användas på följande sätt: 50% pist, 40% off-pist/puder och 10% park, och ser gärna att de är av "twintip"-model (det vill säga går att åka med åt båda hållen). Min "skill-level" vad gäller skidåkning är la medel/avancerad, då jag åkt sen barnsben och tävlat i bl.a. storslalom. Jag väger 86 kg, och är ungefär 180 cm lång (om det nu skulle påverka valet). Efter att ha kikat runt lite har jag fått upp ögonen för Line Prophet 98, som verkar passa mina syften. Är det någon som har testat dessa? Om inte - har ni förslag på andra skidor som skulle kunna passa? </p><p>MVH Hakke1</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hakke1, post: 926333, member: 129158"] Hej! Jag är ute efter ett par allroundskidor som skall användas sporadiskt i några år framöver. De kommer nog antagligen att användas på följande sätt: 50% pist, 40% off-pist/puder och 10% park, och ser gärna att de är av "twintip"-model (det vill säga går att åka med åt båda hållen). Min "skill-level" vad gäller skidåkning är la medel/avancerad, då jag åkt sen barnsben och tävlat i bl.a. storslalom. Jag väger 86 kg, och är ungefär 180 cm lång (om det nu skulle påverka valet). Efter att ha kikat runt lite har jag fått upp ögonen för Line Prophet 98, som verkar passa mina syften. Är det någon som har testat dessa? Om inte - har ni förslag på andra skidor som skulle kunna passa? MVH Hakke1 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Prophet 98 (11/12)
Tillbaka
Topp