Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Prophet 98 vs. K2 Hardside
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="leksakspojken" data-source="post: 983364" data-attributes="member: 100091"><p>Är sjukt inne på att köpa Profeten har tidigare tittat på mantran, kendon och bonafiden. Och då jag frågat samma fråga i tre olika butiker får jag tre olika svar. Tror dock att det nu är fördel prophet. Tror nog att alla fyra är riktigt bra skidor. Men profeten verkar besitta alla de egenskaper som jag eftersöker och dessutom är den någon tusing billigare. Och där jag står idag åkmässigt utanför pisten, tror jag att jag kommer klara mig gott på den. </p><p></p><p>Kort sagt. Man kan få hjälp att välja ut ett par modeller att välja mellan. Men när det kommer till att peka ut en specifik skida får man troligen lika många olika svar som antalet personer man frågar. Till slut får man göra en chansning utifrån den fakta och preferenser man själv har.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="leksakspojken, post: 983364, member: 100091"] Är sjukt inne på att köpa Profeten har tidigare tittat på mantran, kendon och bonafiden. Och då jag frågat samma fråga i tre olika butiker får jag tre olika svar. Tror dock att det nu är fördel prophet. Tror nog att alla fyra är riktigt bra skidor. Men profeten verkar besitta alla de egenskaper som jag eftersöker och dessutom är den någon tusing billigare. Och där jag står idag åkmässigt utanför pisten, tror jag att jag kommer klara mig gott på den. Kort sagt. Man kan få hjälp att välja ut ett par modeller att välja mellan. Men när det kommer till att peka ut en specifik skida får man troligen lika många olika svar som antalet personer man frågar. Till slut får man göra en chansning utifrån den fakta och preferenser man själv har. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Prophet 98 vs. K2 Hardside
Tillbaka
Topp