Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Prophet!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="poc" data-source="post: 490677" data-attributes="member: 57581"><p>Förstår att du tycker att 90 känns lite väl skinny för att bränna runt på limpan.</p><p></p><p>Kharu Team 100 och 130 är sjukt snygga, om det är samma skida skulle jag seriöst överväga Team 100 istället för Line, du slipper Indien dessutom.. </p><p></p><p>Tycker du ska köra på Prohpet 90, men längden är knivigare, 179 kändes bra, men på papper skulle jag egentligen välja 186. Gå upp till Prophet 100 verkar lite onödigt, 90 i 176 vet vi redan är en grym grym grym skida. If it ain't broke...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="poc, post: 490677, member: 57581"] Förstår att du tycker att 90 känns lite väl skinny för att bränna runt på limpan. Kharu Team 100 och 130 är sjukt snygga, om det är samma skida skulle jag seriöst överväga Team 100 istället för Line, du slipper Indien dessutom.. Tycker du ska köra på Prohpet 90, men längden är knivigare, 179 kändes bra, men på papper skulle jag egentligen välja 186. Gå upp till Prophet 100 verkar lite onödigt, 90 i 176 vet vi redan är en grym grym grym skida. If it ain't broke... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Prophet!
Tillbaka
Topp