Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Sick Day 110 vs Sir Francis Bacon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 1055398" data-attributes="member: 12630"><p>SD110 har ganska mycket skärning i bakre delen och den är aningen styv bakom foten vilket jag tycker stör lite. Tycker både flex och skärning var skönare på Line Supernatural. Den är oxå styv bak men med längre radie vilket kändes mer harmoniskt. Båda provkörda i riktigt tråkig konstsnöpist. </p><p>Hade valt SFB om jag ville leka mycket och Supernatural för ren åkning, SD tycker jag man ska prova ordentligt för den kan kännas rätt skum.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 1055398, member: 12630"] SD110 har ganska mycket skärning i bakre delen och den är aningen styv bakom foten vilket jag tycker stör lite. Tycker både flex och skärning var skönare på Line Supernatural. Den är oxå styv bak men med längre radie vilket kändes mer harmoniskt. Båda provkörda i riktigt tråkig konstsnöpist. Hade valt SFB om jag ville leka mycket och Supernatural för ren åkning, SD tycker jag man ska prova ordentligt för den kan kännas rätt skum. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Sick Day 110 vs Sir Francis Bacon
Tillbaka
Topp