Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Sick Day 110 vs Sir Francis Bacon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1056340" data-attributes="member: 29440"><p>Ja det har hänt en del.</p><p>Tycker mina Head var fantastiskt bra i pisten med fullt tillräckligt bett när det var isigt. Skärning på 19,5 räckte till för ganska skarpa svängar. Klarade sig även bra utanför pisten.</p><p>Line SD är de första skidor med rocker/tiprocker jag testat som jag tyckte var riktigt bra i pisten med.</p><p>Har provat Mantra , Dynastar Cham 97, project 100 , Völkl RTM (tror jag det var) hade i varje fall fullrocker och ett par till, nån Rosignol bla. Som jag inte minns namnet på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1056340, member: 29440"] Ja det har hänt en del. Tycker mina Head var fantastiskt bra i pisten med fullt tillräckligt bett när det var isigt. Skärning på 19,5 räckte till för ganska skarpa svängar. Klarade sig även bra utanför pisten. Line SD är de första skidor med rocker/tiprocker jag testat som jag tyckte var riktigt bra i pisten med. Har provat Mantra , Dynastar Cham 97, project 100 , Völkl RTM (tror jag det var) hade i varje fall fullrocker och ett par till, nån Rosignol bla. Som jag inte minns namnet på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Sick Day 110 vs Sir Francis Bacon
Tillbaka
Topp