Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Sir Francis Bacon, bra skida för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cool_cats" data-source="post: 505372" data-attributes="member: 39727"><p>tack för svaren, det verkar vara lite som jag misstänkte, nämligen att jag är för stor och tung för skidan. Jag är alltid ute efter puder om det finns vill säga. Är nu och säsongar i Verbier och vill ha ett par lite fetare skidor som komplement till mina park/pist vänligare public enemy. Skidan skulle alltså fungera som ett komplement till mina andra skidor. Jag är ute efter en halv fet skida (110-115 mm i midjan), som passar för puder men även stabil i lite mera uppkört puder och hårdpackat. Helst ska den även vara duglig i pisten också. </p><p></p><p>Några tips på andra skidor i denna klass?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cool_cats, post: 505372, member: 39727"] tack för svaren, det verkar vara lite som jag misstänkte, nämligen att jag är för stor och tung för skidan. Jag är alltid ute efter puder om det finns vill säga. Är nu och säsongar i Verbier och vill ha ett par lite fetare skidor som komplement till mina park/pist vänligare public enemy. Skidan skulle alltså fungera som ett komplement till mina andra skidor. Jag är ute efter en halv fet skida (110-115 mm i midjan), som passar för puder men även stabil i lite mera uppkört puder och hårdpackat. Helst ska den även vara duglig i pisten också. Några tips på andra skidor i denna klass? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Sir Francis Bacon, bra skida för mig?
Tillbaka
Topp