Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Sir Francis Bacon vs. Mr. Pollard Opus
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjo-rnR" data-source="post: 939973" data-attributes="member: 84036"><p>Bacon är nog den bästa skida jag kört på, slår allt vad en smal parkskida är. Kör 178 som mätte upp 174cm, antar det är samma på 184 skidan.</p><p></p><p>En av de lättaste skidorna jag kört på. Hopp gick riktigt bra också, inga problem att slänga runt 7or på småhopp. </p><p></p><p>Om du har benstyrkan så bör opus inte vara några problem i parken eller pudret. Båda är i det mjukare laget men om du redan testat SFB så antar jag att du gillar det mjukare flexet.</p><p></p><p>Båda skidorna är otroligt bra, Opus skulle jag säga om du tänker resa till mer snörika områden. SFB passar rätt bra i svensk miljö.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjo-rnR, post: 939973, member: 84036"] Bacon är nog den bästa skida jag kört på, slår allt vad en smal parkskida är. Kör 178 som mätte upp 174cm, antar det är samma på 184 skidan. En av de lättaste skidorna jag kört på. Hopp gick riktigt bra också, inga problem att slänga runt 7or på småhopp. Om du har benstyrkan så bör opus inte vara några problem i parken eller pudret. Båda är i det mjukare laget men om du redan testat SFB så antar jag att du gillar det mjukare flexet. Båda skidorna är otroligt bra, Opus skulle jag säga om du tänker resa till mer snörika områden. SFB passar rätt bra i svensk miljö. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Sir Francis Bacon vs. Mr. Pollard Opus
Tillbaka
Topp