Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
line skidor att kingaloss på
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lu-Crabber" data-source="post: 622836" data-attributes="member: 66106"><p>drut drut!</p><p>vid vilkn bredd börjar det bli lite väl kryddat? jag menar, går det att shrednecka i parken (alltså inte bara slowiga 3or och sw5or) med eric pollards modeller? visst ep pro kanske blir lite väl men kan man slänga iväg nåra rotations med sir francis skidorna???</p><p></p><p>är det non som haer noera erfarenhetar av detta? kommer nog ha mina ar6 till hands också så då är det ju lite tråkigt att köpa ett par anthems liksom (även fast designen är 7kt jävla stilig på dom)</p><p></p><p>eller ska man kanske ha elisabeth? hmmm fast fan, hon är ju snygg liksom men jag tycker nog att francis är 6igare. hur stor skillnad mellan 110 och 115? (gaah, åÅå inte 5mm, neeee)</p><p></p><p>puZzzzz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lu-Crabber, post: 622836, member: 66106"] drut drut! vid vilkn bredd börjar det bli lite väl kryddat? jag menar, går det att shrednecka i parken (alltså inte bara slowiga 3or och sw5or) med eric pollards modeller? visst ep pro kanske blir lite väl men kan man slänga iväg nåra rotations med sir francis skidorna??? är det non som haer noera erfarenhetar av detta? kommer nog ha mina ar6 till hands också så då är det ju lite tråkigt att köpa ett par anthems liksom (även fast designen är 7kt jävla stilig på dom) eller ska man kanske ha elisabeth? hmmm fast fan, hon är ju snygg liksom men jag tycker nog att francis är 6igare. hur stor skillnad mellan 110 och 115? (gaah, åÅå inte 5mm, neeee) puZzzzz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
line skidor att kingaloss på
Tillbaka
Topp