Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line skidor etc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 81463" data-attributes="member: 15091"><p>Jag tror inte att det ar speciellt manga svennar, eller europeer overhuvudtaget som har akt pa Line, jag ar en av dom. Overlag tror jag att alla dessa hippa twintipskidor fran staterna (las Line, Armada, 4frnt m. fl.) inte ar speciellt mycket att hanga i julgranen. Visst, de ar jakligt snygga och en massa coola namn aker runt pa dem. Men behover de bry sig om kvaliten pa en skida, nej, gar den sonder far de ett par nya och sen ar de glada igen. Men hur gar det med vanliga Svensson, skulle ens hippa Linelagg paja maste man skicka tillbaka dem till staterna och krangla hit och dit=jobbigt som bara den. Mitt generella tips, hall Er till lagg som aven kan gora vanliga skidor (las raceskidor).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 81463, member: 15091"] Jag tror inte att det ar speciellt manga svennar, eller europeer overhuvudtaget som har akt pa Line, jag ar en av dom. Overlag tror jag att alla dessa hippa twintipskidor fran staterna (las Line, Armada, 4frnt m. fl.) inte ar speciellt mycket att hanga i julgranen. Visst, de ar jakligt snygga och en massa coola namn aker runt pa dem. Men behover de bry sig om kvaliten pa en skida, nej, gar den sonder far de ett par nya och sen ar de glada igen. Men hur gar det med vanliga Svensson, skulle ens hippa Linelagg paja maste man skicka tillbaka dem till staterna och krangla hit och dit=jobbigt som bara den. Mitt generella tips, hall Er till lagg som aven kan gora vanliga skidor (las raceskidor). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Line skidor etc
Tillbaka
Topp