LINE skis i sverige?

LINE skis i sverige?
Hur skall jag veta det Salkey? Leta på nätet, och maila eller så finns ju faktiskt eniro.se och så kan man ringa....

//H

LINE skis i sverige?
Nja jag får mina skidor i Schweiz så jag vet inte. Sen skulle jag aldrig tigga till mig stickers på nåt som jag inte åker på. Har inte åkt skidor i Sverige på 2 år...

//H

Edit: Har dessutom bara en sjukt bra deal på skidor. Kallar inte det spons då jag inte har några motkrav på mig så som man har när man är sponsrad..

Senast ändrad:
LINE skis i sverige?
Hasse sa:
Nja jag får mina skidor i Schweiz så jag vet inte. Sen skulle jag aldrig tigga till mig stickers på nåt som jag inte åker på. Har inte åkt skidor i Sverige på 2 år...

//H

Edit: Har dessutom bara en sjukt bra deal på skidor. Kallar inte det spons då jag inte har några motkrav på mig så som man har när man är sponsrad..
Respekt på det MUTE. Bor du inte i Sverige?

LINE skis i sverige?
Varför vara i Sverige på vintern när det är bättre berg och mer pengar att tjäna utomlands. Och mer tid till skidåkning ;)

//H

LINE skis i sverige?
Jag skaffade ett par Line Invader i Vemdalens Skidshop förra året
så dom borde ha dom där i år också.

LINE skis i sverige?
Det var det dummaste jag hört!
För mesigt för vem? Kanske en fet typ på 100kg eller Byggmark mfl men en kille på 45 kg funkar de nog utmärkt för.

Grym bindning med rätt DIN skala för min åkning. Men om du är så tuff tycker jag du kan skruva fast dina pjäxor direkt i laggen. Så syns vi på handikappcentret när jag har vägarna förbi din rullstol på väg till farmor på besök.

LINE skis i sverige?
puderglidaren sa:
Det var det dummaste jag hört!
För mesigt för vem? Kanske en fet typ på 100kg eller Byggmark mfl men en kille på 45 kg funkar de nog utmärkt för.

Grym bindning med rätt DIN skala för min åkning. Men om du är så tuff tycker jag du kan skruva fast dina pjäxor direkt i laggen. Så syns vi på handikappcentret när jag har vägarna förbi din rullstol på väg till farmor på besök.
Välkommen till freeride.se ;)
Att du inte snappat upp att allt under 16 är för mesigt på denna sida än, du har ju vart medlem i 2 år! OBS! Undantag görs för FKS155/P15...

Tillbaka
Topp