Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan man kontakta dom om man vill ha Linestickers? och isåfall vad är mailen?Hasse sa:Sportprodukter i Linköping är agentur för dom..
//H
lät som du hade koll men tydligen hade du inte det...Hasse sa:Hur skall jag veta det Salkey? Leta på nätet, och maila eller så finns ju faktiskt eniro.se och så kan man ringa....
//H
haha precis, killen har ju tom spons av lineSalkley sa:lät som du hade koll men tydligen hade du inte det...Hasse sa:Hur skall jag veta det Salkey? Leta på nätet, och maila eller så finns ju faktiskt eniro.se och så kan man ringa....
//H
Respekt på det MUTE. Bor du inte i Sverige?Hasse sa:Nja jag får mina skidor i Schweiz så jag vet inte. Sen skulle jag aldrig tigga till mig stickers på nåt som jag inte åker på. Har inte åkt skidor i Sverige på 2 år...
//H
Edit: Har dessutom bara en sjukt bra deal på skidor. Kallar inte det spons då jag inte har några motkrav på mig så som man har när man är sponsrad..
det gjorde jag med :D fett shyssta är dempuderglidaren sa:Alpingaraget har LINE. Riktigt bra priser faktiskt. Köpte ett par Octoland för 5000:- med PX12:a förra veckan.
px 12 är ju för mesigtjibbtor sa:det gjorde jag med :D fett shyssta är dempuderglidaren sa:Alpingaraget har LINE. Riktigt bra priser faktiskt. Köpte ett par Octoland för 5000:- med PX12:a förra veckan.![]()
Välkommen till freeride.sepuderglidaren sa:Det var det dummaste jag hört!
För mesigt för vem? Kanske en fet typ på 100kg eller Byggmark mfl men en kille på 45 kg funkar de nog utmärkt för.
Grym bindning med rätt DIN skala för min åkning. Men om du är så tuff tycker jag du kan skruva fast dina pjäxor direkt i laggen. Så syns vi på handikappcentret när jag har vägarna förbi din rullstol på väg till farmor på besök.