Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Supernatural 92 vs K2 Pinnacle 95 ti
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bohica" data-source="post: 1144787" data-attributes="member: 161446"><p>Har för lite kunskap egentligen, men känner igen flera av skidorna du provat, då jg provade en del i Åre i december.</p><p></p><p>Tyckte väldigt mycket om både K2 Pinnacle 95, och Extrem 95 Fusion, men jag slog till på Enforcer 93. Precis som du säger, lite tyngre och trögare än dom andra, men dom klarade isiga partier bättre, samtidigt som dom fortfarande plöjde igenom allt uppkört som det vore ingenting.</p><p></p><p>Så det jag vill säga, om du är nyfiken på K2 Pinnacle 95, så kan du även testa Extrem 95 Fusion. Dom var väldigt lika, men jag fann K2-skidan liiiiiiite mer lekfull, och biligare. Så Extrem-skidan kan ju vara värt att testa. Båda var iaf mer lekfulla än Enforcen, men inte riktigt samma isgrepp.</p><p></p><p>Men det handlar ju om vad man har för åkstil och smak. Testa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bohica, post: 1144787, member: 161446"] Har för lite kunskap egentligen, men känner igen flera av skidorna du provat, då jg provade en del i Åre i december. Tyckte väldigt mycket om både K2 Pinnacle 95, och Extrem 95 Fusion, men jag slog till på Enforcer 93. Precis som du säger, lite tyngre och trögare än dom andra, men dom klarade isiga partier bättre, samtidigt som dom fortfarande plöjde igenom allt uppkört som det vore ingenting. Så det jag vill säga, om du är nyfiken på K2 Pinnacle 95, så kan du även testa Extrem 95 Fusion. Dom var väldigt lika, men jag fann K2-skidan liiiiiiite mer lekfull, och biligare. Så Extrem-skidan kan ju vara värt att testa. Båda var iaf mer lekfulla än Enforcen, men inte riktigt samma isgrepp. Men det handlar ju om vad man har för åkstil och smak. Testa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Supernatural 92 vs K2 Pinnacle 95 ti
Tillbaka
Topp