Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Supernatural 92 vs K2 Pinnacle 95 ti
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1145033" data-attributes="member: 46857"><p>Har litet svårt att förstå att du säger att du åker hårt överallt och har racing bakgrund men känner att enforcer 93 känns tung och krävande. Någonting som inte stämmer.. Kanske du inte åkte tillräckligt med den eller någonting...</p><p>Enforcer 93 borde ju passa bra och inte vara tung och krävande 70/30 för någon med ok teknik...</p><p>De andra är troligtvis mera lekfulla eller mjuksnö inriktade. </p><p></p><p>Själv känner jag att jag inte behöver något smalare än 102mm i pisten då jag hittade Fischer Ranger fr102 men då föredrar jag att åka hårt med relativt stora svängar i de flesta förhållanden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1145033, member: 46857"] Har litet svårt att förstå att du säger att du åker hårt överallt och har racing bakgrund men känner att enforcer 93 känns tung och krävande. Någonting som inte stämmer.. Kanske du inte åkte tillräckligt med den eller någonting... Enforcer 93 borde ju passa bra och inte vara tung och krävande 70/30 för någon med ok teknik... De andra är troligtvis mera lekfulla eller mjuksnö inriktade. Själv känner jag att jag inte behöver något smalare än 102mm i pisten då jag hittade Fischer Ranger fr102 men då föredrar jag att åka hårt med relativt stora svängar i de flesta förhållanden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line Supernatural 92 vs K2 Pinnacle 95 ti
Tillbaka
Topp