Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="soffiiaa" data-source="post: 422694" data-attributes="member: 83330"><p>Jag funderar på att köpa ett par lite bredare skidor för att åka lite mer utanför pisten.Jag är 1.65 o väger 65.Jag har åkt ganska mycket i pist så jag är väl medelduktig där.Men jag har åkt väldigt lite utanför men jag dras mer o mer däråt...Jag har sneglat lite åt line prophet 90 och line celebrity,men jag vet inte vart man kan köpa dom..Nån som vet?Eller nån som har nåt bra tips på nån annan lämplig skida för en som är lite färsk i offpisten?.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="soffiiaa, post: 422694, member: 83330"] Jag funderar på att köpa ett par lite bredare skidor för att åka lite mer utanför pisten.Jag är 1.65 o väger 65.Jag har åkt ganska mycket i pist så jag är väl medelduktig där.Men jag har åkt väldigt lite utanför men jag dras mer o mer däråt...Jag har sneglat lite åt line prophet 90 och line celebrity,men jag vet inte vart man kan köpa dom..Nån som vet?Eller nån som har nåt bra tips på nån annan lämplig skida för en som är lite färsk i offpisten?. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line
Tillbaka
Topp