Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Camillschen" data-source="post: 423875" data-attributes="member: 81803"><p>Har nu provat P90 och bestamt mig for att jag hellre satsar pa Big Trouble. P90 ar riktigt bra om du gillar att carva i pisten och sticka utanfor i pudret med jamna mallanrum. Supersvangar o minisnurrar. Dessutom ar det en skida som kandes riktigt kvick for sina 90 mm och den funkade fint i 30cm uppkort puder i skog som dagen erbjod.</p><p></p><p>Sjalv ar jag din storlek och har i ett antal ar av puder passion. Jag har en "riktig" fet skida som jag anvander do snon dumpar. Vad jag soker ar nagot att komplettera med da dagarna bjuder pa pist.</p><p></p><p>P90 ar en bra skida, men sjalv soker jag nagot mer "jibbig" skida att leka med. Big trouble som ar mjukare gor hopp o lek roligare. Den ar daremot inte en sarskilt bra puder skida...men dar har jag ju min andra skida.</p><p></p><p>Hojta om du ar interesserad av ett par 172 cm P90 (helt nya minus 3 h provakning). Ett par Look 12 sitter pa dem. Kommer hem med skidorna om 2 veckor...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Camillschen, post: 423875, member: 81803"] Har nu provat P90 och bestamt mig for att jag hellre satsar pa Big Trouble. P90 ar riktigt bra om du gillar att carva i pisten och sticka utanfor i pudret med jamna mallanrum. Supersvangar o minisnurrar. Dessutom ar det en skida som kandes riktigt kvick for sina 90 mm och den funkade fint i 30cm uppkort puder i skog som dagen erbjod. Sjalv ar jag din storlek och har i ett antal ar av puder passion. Jag har en "riktig" fet skida som jag anvander do snon dumpar. Vad jag soker ar nagot att komplettera med da dagarna bjuder pa pist. P90 ar en bra skida, men sjalv soker jag nagot mer "jibbig" skida att leka med. Big trouble som ar mjukare gor hopp o lek roligare. Den ar daremot inte en sarskilt bra puder skida...men dar har jag ju min andra skida. Hojta om du ar interesserad av ett par 172 cm P90 (helt nya minus 3 h provakning). Ett par Look 12 sitter pa dem. Kommer hem med skidorna om 2 veckor... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Line
Tillbaka
Topp