Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lins för molniga dagar / dålig sikt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wantsnow" data-source="post: 1034002" data-attributes="member: 130605"><p>Är båda linserna lika bra O2 billigast på nätet 599 kr Canopy 1249kr nått måste skilja är dessa lika bra för mig som glasögon bärare( att det är en Hi Yellow lins jag söker är klart för mig men det stora problemet jag drars med är att mina vanliga glas immar igen och goggles är im fria här i Växjötrakten är skit dåligt utbud vad det gäller goggles med lite tur hittar man ett par dr zipe ,Dragon kanske ett par QuickSilver på sin höjd! </p><p>Vet du</p><p> [USER=43615]@JET[/USER] något ställe nere i Småland du levererar till som har Canopy och O2 att kolla på eller testa vilka som passar bra ihop med en Poc bug hjälm. </p><p>Tillbaka till frågan med tanke på imman på vanliga glasen just detta problem någon av dessa som är bättre än de andra?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wantsnow, post: 1034002, member: 130605"] Är båda linserna lika bra O2 billigast på nätet 599 kr Canopy 1249kr nått måste skilja är dessa lika bra för mig som glasögon bärare( att det är en Hi Yellow lins jag söker är klart för mig men det stora problemet jag drars med är att mina vanliga glas immar igen och goggles är im fria här i Växjötrakten är skit dåligt utbud vad det gäller goggles med lite tur hittar man ett par dr zipe ,Dragon kanske ett par QuickSilver på sin höjd! Vet du [USER=43615]@JET[/USER] något ställe nere i Småland du levererar till som har Canopy och O2 att kolla på eller testa vilka som passar bra ihop med en Poc bug hjälm. Tillbaka till frågan med tanke på imman på vanliga glasen just detta problem någon av dessa som är bättre än de andra? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lins för molniga dagar / dålig sikt
Tillbaka
Topp