Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lins för molniga dagar / dålig sikt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bjorsi" data-source="post: 1069894" data-attributes="member: 153681"><p>Jag har gått över från Oakley till Kask, känns bättre att betala 3-400 kr/linsen istället för dryga 1000, framförallt när jag inte märker någon direkt skillnad.</p><p>Testade en polares röda prizm-lins förra året i Gressoney när det var lite flatljus, såg f*n inte bättre med dem än med mina Kask.</p><p></p><p>Oakley i all ära, de är bra på att ta betalt (säkerligen är deras linser bäst i något fräsigt testlabb men för egen del märker jag ingen skillnad).</p><p></p><p>När det är redigt med flatljus finns det inget som hjälper...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bjorsi, post: 1069894, member: 153681"] Jag har gått över från Oakley till Kask, känns bättre att betala 3-400 kr/linsen istället för dryga 1000, framförallt när jag inte märker någon direkt skillnad. Testade en polares röda prizm-lins förra året i Gressoney när det var lite flatljus, såg f*n inte bättre med dem än med mina Kask. Oakley i all ära, de är bra på att ta betalt (säkerligen är deras linser bäst i något fräsigt testlabb men för egen del märker jag ingen skillnad). När det är redigt med flatljus finns det inget som hjälper... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Lins för molniga dagar / dålig sikt
Tillbaka
Topp