Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Lins till von zipper feenom
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kruxelidux_ninjamaster" data-source="post: 518209" data-attributes="member: 44260"><p>jag har green chrome (tror jag) Om det är den grön+ngn mer färg spegellins.. ?</p><p></p><p>Den ger typ lite likaaktigt ljus och förstärker kontraster lite, den är clean i de flesta väder förutom kväll... Jävligt skön i sol (skönare än fire) </p><p></p><p>Jag ar även clear lins, å den funkar bra i alla väder.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kruxelidux_ninjamaster, post: 518209, member: 44260"] jag har green chrome (tror jag) Om det är den grön+ngn mer färg spegellins.. ? Den ger typ lite likaaktigt ljus och förstärker kontraster lite, den är clean i de flesta väder förutom kväll... Jävligt skön i sol (skönare än fire) Jag ar även clear lins, å den funkar bra i alla väder.. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Lins till von zipper feenom
Tillbaka
Topp