Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Linser?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lenalovisa" data-source="post: 1055425" data-attributes="member: 144233"><p>Välj det som är mest bekvämt för dig. När jag jobbade som skidlärare och innan jag skaffade ett par snygga glasögon hade jag linser på mig varje dag och då körde jag på månadslinser eftersom det var billigare. Men det beror också på hur ofta du har tänkt att använda linserna, tänker du varje dag - kör månadslinser, bara ibland - endagslinser. Det som jag tycker är smidigt med endagslinser är att du inte behöver oroa dig för att ha glömt linsvätska i och med att du slänger linserna efter användning. En endagslins känns dessutom fräschare och är mer hygienisk om du bara har tänkt använda linser några gånger ibland <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Men prata med din optiker, de kan ge dig råd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lenalovisa, post: 1055425, member: 144233"] Välj det som är mest bekvämt för dig. När jag jobbade som skidlärare och innan jag skaffade ett par snygga glasögon hade jag linser på mig varje dag och då körde jag på månadslinser eftersom det var billigare. Men det beror också på hur ofta du har tänkt att använda linserna, tänker du varje dag - kör månadslinser, bara ibland - endagslinser. Det som jag tycker är smidigt med endagslinser är att du inte behöver oroa dig för att ha glömt linsvätska i och med att du slänger linserna efter användning. En endagslins känns dessutom fräschare och är mer hygienisk om du bara har tänkt använda linser några gånger ibland :) Men prata med din optiker, de kan ge dig råd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Linser?!
Tillbaka
Topp