Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lion alpins bussar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 278409" data-attributes="member: 29566"><p>haha jävla amatör pixi! Vad fan tror du? Får jag fråga varför du boka bussresa? För att det var billigare? Jaaaaa... då kan du inte stå ut med att få ligga ner med filt och kudde i några timmar? Vad tror du? Att du är på lyskryssning med Queen Elisabeth eller? Om det var det värsta du nånsin gjort tycker jag EXTREMT synd om dig din sopa... </p><p></p><p>Boka flyg nästa gång då och sluta gnälla... Men neeej förrsten där får man ju också sitta upp så det funkar antagligen inte heller för dig...</p><p></p><p>Precis sånna som dig man hör om från reseledarna/motsvarande som gnälliga jävlar som aldrig blir nöjda..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 278409, member: 29566"] haha jävla amatör pixi! Vad fan tror du? Får jag fråga varför du boka bussresa? För att det var billigare? Jaaaaa... då kan du inte stå ut med att få ligga ner med filt och kudde i några timmar? Vad tror du? Att du är på lyskryssning med Queen Elisabeth eller? Om det var det värsta du nånsin gjort tycker jag EXTREMT synd om dig din sopa... Boka flyg nästa gång då och sluta gnälla... Men neeej förrsten där får man ju också sitta upp så det funkar antagligen inte heller för dig... Precis sånna som dig man hör om från reseledarna/motsvarande som gnälliga jävlar som aldrig blir nöjda.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lion alpins bussar
Tillbaka
Topp