Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lion alpins bussar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 278804" data-attributes="member: 29566"><p>Blåst? Jag? </p><p></p><p>Låt mig gissa Tomten123. Du skapade den usern för att kunna skriva "anonyma" inlägg utan att få skit på din vanliga användare? Alternativt för att bara var en jobbig jävel och skriva, i din mening, "roliga" inlägg och att provocera. Om så är fallet är det ju sorgligt att du inte kan stå för dina åsikter, alternativt tragiskt att ha så naiva människor på ett från början seriöst forum som Freeride.</p><p></p><p>Om du dock faktiskt bara precis blivit medlem här önskar jag dig välkommen och hoppas du lär dig något av att läsa historier och ta del av erfarenheter som andra, mer erfarna människor delar med sig av.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 278804, member: 29566"] Blåst? Jag? Låt mig gissa Tomten123. Du skapade den usern för att kunna skriva "anonyma" inlägg utan att få skit på din vanliga användare? Alternativt för att bara var en jobbig jävel och skriva, i din mening, "roliga" inlägg och att provocera. Om så är fallet är det ju sorgligt att du inte kan stå för dina åsikter, alternativt tragiskt att ha så naiva människor på ett från början seriöst forum som Freeride. Om du dock faktiskt bara precis blivit medlem här önskar jag dig välkommen och hoppas du lär dig något av att läsa historier och ta del av erfarenheter som andra, mer erfarna människor delar med sig av. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lion alpins bussar
Tillbaka
Topp