Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lion Alpins guidekurs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frida-F" data-source="post: 370189" data-attributes="member: 66124"><p>det låter skitbra! </p><p>tar och bokar det imorgon, men jag åker hem direkt efter att vi kommit till malmö. </p><p>jag ska säga det att tanken med att jag satte mig vid datorn nu var att jag skulle börja med mitt arbete men som vanligt hittar jag hundra anledningar till att skuta upp det uterliggare 10 min heeeeeela tiden, men nu är det snart dags att ta sig i kragen=) </p><p></p><p>ska vi styra upp ågon mötesplats på stationen typ en halvtimme innan tåget går? </p><p></p><p>/ Frida</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frida-F, post: 370189, member: 66124"] det låter skitbra! tar och bokar det imorgon, men jag åker hem direkt efter att vi kommit till malmö. jag ska säga det att tanken med att jag satte mig vid datorn nu var att jag skulle börja med mitt arbete men som vanligt hittar jag hundra anledningar till att skuta upp det uterliggare 10 min heeeeeela tiden, men nu är det snart dags att ta sig i kragen=) ska vi styra upp ågon mötesplats på stationen typ en halvtimme innan tåget går? / Frida [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Lion Alpins guidekurs
Tillbaka
Topp