Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Listor med musik i Skidfilmer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHolmberg" data-source="post: 416501" data-attributes="member: 76467"><p>säger bara big upps till alla som fixat detta =) </p><p></p><p>men det är två saker jag vill veta </p><p></p><p>1. i level 1 andra bidrag i vast avards (japan ??? elller va den heter) så när dom flippar å shiit i bc hoppet så äre en skit najs låt som går typ "you come around you come around you come around" hela tiden skulle gärna villja veta vad den heter </p><p></p><p>Hittade den trodde det va två låtar för den ändras typ i mitten men den heter "what the snowman learnd about love" och det är stars som gjort den =)</p><p></p><p>2. låtarna i "mind the gap" har bara sett filmen en gång och har den inte men jag vet att alla står när dom spelas så om nån skulle vilja nörda lite och ta reda på va dom heter skulle det juh va najjs =)</p><p></p><p>svara gärna i gb eller här =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHolmberg, post: 416501, member: 76467"] säger bara big upps till alla som fixat detta =) men det är två saker jag vill veta 1. i level 1 andra bidrag i vast avards (japan ??? elller va den heter) så när dom flippar å shiit i bc hoppet så äre en skit najs låt som går typ "you come around you come around you come around" hela tiden skulle gärna villja veta vad den heter Hittade den trodde det va två låtar för den ändras typ i mitten men den heter "what the snowman learnd about love" och det är stars som gjort den =) 2. låtarna i "mind the gap" har bara sett filmen en gång och har den inte men jag vet att alla står när dom spelas så om nån skulle vilja nörda lite och ta reda på va dom heter skulle det juh va najjs =) svara gärna i gb eller här =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Listor med musik i Skidfilmer
Tillbaka
Topp