Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lite frågor angående Twintips.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 508228" data-attributes="member: 12644"><p>Så länge skidan har en radie under 18 meter går det att ha kul på den, annars inte enligt min mening (undantag: vid djupt puder då feta skidor är att rekommendera och i hård puckel).</p><p></p><p>Hur länge ska du va där? Åker man inte mer än 1-2 veckor per år så skulle jag hyra skidor. Då kan man byta lite och testa sig fram för att se vad man själv gillar. Vad man tycker om är högst personligt. Vad jag skrev ovan vet jag att många inte alls håller med om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 508228, member: 12644"] Så länge skidan har en radie under 18 meter går det att ha kul på den, annars inte enligt min mening (undantag: vid djupt puder då feta skidor är att rekommendera och i hård puckel). Hur länge ska du va där? Åker man inte mer än 1-2 veckor per år så skulle jag hyra skidor. Då kan man byta lite och testa sig fram för att se vad man själv gillar. Vad man tycker om är högst personligt. Vad jag skrev ovan vet jag att många inte alls håller med om. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lite frågor angående Twintips.
Tillbaka
Topp