Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lite frågor om Val Thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SNDVLL" data-source="post: 413933" data-attributes="member: 48051"><p>Det borde fungera med electron. När jag hade det så tog jag ut både Dorfgastein och Söll. Val Thorens är ju större än både dessa ställen så det borde gå. Annars är ju ett tips att skaffa ett visa innan du drar :P </p><p>Dock kan det bli problem då också. Kunde inte ta ut pengar när jag var på festival i england ur några konstiga bankomatvans. :S Problemet var att jag inte hade engelsk bank så jag fick snällt gå 2 km till närmsta mack och ställa mig i kön som var 300 m lång.. suck</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SNDVLL, post: 413933, member: 48051"] Det borde fungera med electron. När jag hade det så tog jag ut både Dorfgastein och Söll. Val Thorens är ju större än både dessa ställen så det borde gå. Annars är ju ett tips att skaffa ett visa innan du drar :P Dock kan det bli problem då också. Kunde inte ta ut pengar när jag var på festival i england ur några konstiga bankomatvans. :S Problemet var att jag inte hade engelsk bank så jag fick snällt gå 2 km till närmsta mack och ställa mig i kön som var 300 m lång.. suck [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Lite frågor om Val Thorens
Tillbaka
Topp