Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lite hjälp, Bataleon 160 förra årets modell
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="i_wish_i_was_a_boat" data-source="post: 123792" data-attributes="member: 46657"><p>jag förstår egentligen inte varför jag tycker att folk ska köpa en bataleonbräda. . det är ju schystare om man är lite ensam om vrålåket. . men iom att jag gillar min bräda så mkt så måste jag ju prata lite om den och .. ja. . </p><p>allright allrighty.. go for the enemy.. jag har ganska precis samma proportioner som du.- precis faktiskt. </p><p>185 cm och ca 80 kilos klump. .och jag kör på en the hero 161,. underbar bräda. . jag har inte testat enemy men den verkar ju vara grym den å. men som allround så är väl the hero ett bättre alternativ aksnek. enligt dem själva iaf. </p><p></p><p>4200? ja.. det va kanske lite snålt för en förra årets bräda. vart förresten? jag har för mig att det va inte så mkt mer jag köte min för. </p><p>eller så kanske det va det. typ 5 laxar. </p><p>det skiljer ju tydligen inget från årets modell och förra förutom utseendet så.. shoot.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="i_wish_i_was_a_boat, post: 123792, member: 46657"] jag förstår egentligen inte varför jag tycker att folk ska köpa en bataleonbräda. . det är ju schystare om man är lite ensam om vrålåket. . men iom att jag gillar min bräda så mkt så måste jag ju prata lite om den och .. ja. . allright allrighty.. go for the enemy.. jag har ganska precis samma proportioner som du.- precis faktiskt. 185 cm och ca 80 kilos klump. .och jag kör på en the hero 161,. underbar bräda. . jag har inte testat enemy men den verkar ju vara grym den å. men som allround så är väl the hero ett bättre alternativ aksnek. enligt dem själva iaf. 4200? ja.. det va kanske lite snålt för en förra årets bräda. vart förresten? jag har för mig att det va inte så mkt mer jag köte min för. eller så kanske det va det. typ 5 laxar. det skiljer ju tydligen inget från årets modell och förra förutom utseendet så.. shoot. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lite hjälp, Bataleon 160 förra årets modell
Tillbaka
Topp