Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lite klarhet plezz
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrlarsson" data-source="post: 23830" data-attributes="member: 28866"><p>Hej !</p><p></p><p>Är inte så duktig när det gäller vilka skidor man skall ha osv.</p><p>Jag anser mig som en god åkare i pist är 182cm, 90KG.</p><p>I år skall jag ner till St Anton och skall därför inhandla nya skidor.</p><p>Kommer där försöka mig på lite mer offpist och hoppa lite.</p><p></p><p>Undrar lite saker. Är det lättare, roligare att åka med fet carvade skidor i pist eller skall dom bara vara lite?</p><p>Hyrde ett par förra året som var väldigt carvade och dom vägde BLY, kan inte vara lätta och hoppa med?</p><p></p><p>Hur långa skall skidorna vara för att det skall bli som roligast för både pist, offpist och lite hopp?</p><p></p><p>Hoppas på svar från er eftersom ni säkert kan mer än någon säljare i någon sport affär.</p><p></p><p>Har läst i stor sett alla inlägg ang skidor men alla säger olika.</p><p></p><p>// Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrlarsson, post: 23830, member: 28866"] Hej ! Är inte så duktig när det gäller vilka skidor man skall ha osv. Jag anser mig som en god åkare i pist är 182cm, 90KG. I år skall jag ner till St Anton och skall därför inhandla nya skidor. Kommer där försöka mig på lite mer offpist och hoppa lite. Undrar lite saker. Är det lättare, roligare att åka med fet carvade skidor i pist eller skall dom bara vara lite? Hyrde ett par förra året som var väldigt carvade och dom vägde BLY, kan inte vara lätta och hoppa med? Hur långa skall skidorna vara för att det skall bli som roligast för både pist, offpist och lite hopp? Hoppas på svar från er eftersom ni säkert kan mer än någon säljare i någon sport affär. Har läst i stor sett alla inlägg ang skidor men alla säger olika. // Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Lite klarhet plezz
Tillbaka
Topp