Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lite lagg- och pris frågor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 809661" data-attributes="member: 101593"><p>Kung fujas har ju både tip och tail rocker, så de borde ju kännas kortare. Skidlängd är ju en smaksak men du har inte beskrivit varför du tycker de känns långa och jag misstänker att du behöver mer åkdagar och lite putsa lite på åktekniken. En 189cm twin(som irl kanske är 192) med rocker dessutom har ju lungefär lika mycket kontaktyta som ett par 160 cm pistlagg. Åker du mest park så kan du ignorera allt jag skrivit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 809661, member: 101593"] Kung fujas har ju både tip och tail rocker, så de borde ju kännas kortare. Skidlängd är ju en smaksak men du har inte beskrivit varför du tycker de känns långa och jag misstänker att du behöver mer åkdagar och lite putsa lite på åktekniken. En 189cm twin(som irl kanske är 192) med rocker dessutom har ju lungefär lika mycket kontaktyta som ett par 160 cm pistlagg. Åker du mest park så kan du ignorera allt jag skrivit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lite lagg- och pris frågor
Tillbaka
Topp