Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lite råd va det gäller rätt längd på bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 910885" data-attributes="member: 66286"><p>Som gammal puderräv lägger jag in det obligatoriska inlägget om att skaffa en lång bräda för att inte va rökt i pudret. Var ärlig med dig själv, är du ingen höjdare på att snurra och volta så har du mer nytta av en lång bräda som du kan köra puder med. </p><p></p><p>Hellre en lång bräda som du slänger dina sketchy 180 med som du sen kan dra ut offpist när du lessnat på att stå på öronen i parken. När du sen börjar få kläm på snurrningen så kan du byta ner dig i längd. Fatta så mycket enklare snurrningen blir då! Plus att du har en puderkanon när snön kommer. Med en kort bräda får du ju gå in och dricka varm choklad så fort det börjar snöa (iofs inte mig emot för då kan jag köra dina puderrepor)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 910885, member: 66286"] Som gammal puderräv lägger jag in det obligatoriska inlägget om att skaffa en lång bräda för att inte va rökt i pudret. Var ärlig med dig själv, är du ingen höjdare på att snurra och volta så har du mer nytta av en lång bräda som du kan köra puder med. Hellre en lång bräda som du slänger dina sketchy 180 med som du sen kan dra ut offpist när du lessnat på att stå på öronen i parken. När du sen börjar få kläm på snurrningen så kan du byta ner dig i längd. Fatta så mycket enklare snurrningen blir då! Plus att du har en puderkanon när snön kommer. Med en kort bräda får du ju gå in och dricka varm choklad så fort det börjar snöa (iofs inte mig emot för då kan jag köra dina puderrepor) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lite råd va det gäller rätt längd på bräda.
Tillbaka
Topp