Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lite råd va det gäller rätt längd på bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marschall" data-source="post: 910916" data-attributes="member: 120091"><p>Jag sitter nu och resonerar fram och tillbaka över alla råd och förslag som har nämnts och jag suger verkligen in all information som jag kan få. Just nu sitter jag och resonerar på följande sätt. Med tanke på att jag befinner mig i vår nations huvudstad så kommer jag troligen inte stöta på lika mycket djup pudersnö som om jag hade varit belägen något längre norr ut. Sen tänkte jag ju att jag gärna vill lära mig att köra ordentligt i park och varför göra det segt med en väldigt lång bräda och riskera att skita i parken för att allt går åt Hel*ete. När jag nu kommer slänga mig ut för berg med lite djupare snö där jag skulle ha nytta av en längre bräda så får jag väl bara se till att kämpa hårt för att flyta ovanpå snön och inte bli en "snöubåt" så att säga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marschall, post: 910916, member: 120091"] Jag sitter nu och resonerar fram och tillbaka över alla råd och förslag som har nämnts och jag suger verkligen in all information som jag kan få. Just nu sitter jag och resonerar på följande sätt. Med tanke på att jag befinner mig i vår nations huvudstad så kommer jag troligen inte stöta på lika mycket djup pudersnö som om jag hade varit belägen något längre norr ut. Sen tänkte jag ju att jag gärna vill lära mig att köra ordentligt i park och varför göra det segt med en väldigt lång bräda och riskera att skita i parken för att allt går åt Hel*ete. När jag nu kommer slänga mig ut för berg med lite djupare snö där jag skulle ha nytta av en längre bräda så får jag väl bara se till att kämpa hårt för att flyta ovanpå snön och inte bli en "snöubåt" så att säga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lite råd va det gäller rätt längd på bräda.
Tillbaka
Topp