Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Lite råd va det gäller rätt längd på bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="knasen88" data-source="post: 916437" data-attributes="member: 127780"><p>Hej, ytterligare trådlånare då jag tycker det är lite onödigt jag skapar ny tråd.</p><p></p><p>Kille, 175-176 cm lång, 60kg</p><p></p><p>Jag har åkte Snowboard förut men tänkte ta upp det igen, tänkte då satsa på att köpa en begagnad bräda som första så man inte gör bort sig. </p><p></p><p>Har koll på 3 brädor</p><p></p><p>1: bräda med <namn>143, antar då att den är 143cm, vilket känns väldigt kort.</p><p></p><p>2: 155 cm lång \"Extreme\"</p><p></p><p>3: 158cm CC Bräda mr.D (vad är detta?)</p><p></p><p>Vill ha en allround bräda så man kan utforska vad jag gillar mest.</p><p></p><p>Någon som kan hjälpa till med några åsikter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="knasen88, post: 916437, member: 127780"] Hej, ytterligare trådlånare då jag tycker det är lite onödigt jag skapar ny tråd. Kille, 175-176 cm lång, 60kg Jag har åkte Snowboard förut men tänkte ta upp det igen, tänkte då satsa på att köpa en begagnad bräda som första så man inte gör bort sig. Har koll på 3 brädor 1: bräda med <namn>143, antar då att den är 143cm, vilket känns väldigt kort. 2: 155 cm lång \"Extreme\" 3: 158cm CC Bräda mr.D (vad är detta?) Vill ha en allround bräda så man kan utforska vad jag gillar mest. Någon som kan hjälpa till med några åsikter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Lite råd va det gäller rätt längd på bräda.
Tillbaka
Topp