Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lite variation...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6131" data-attributes="member: 10565"><p>Har man pengarna så är det klart man ska prova helikopterlyftet.Jag tror det kostar runt 100lappen för 2lyft upp på Helags.Det är för övrigt skoterförbud på Helags, så du är låst till att knalla själv eller ta helikopter.Men det finns väldigt mycket bra åkning i området som går att nå med skoter.</p><p>Som det är nu är det dåligt med framkomligheten för skoter. Det har börjat smälta utav helsike, så jag är rädd att det börjar bli svårt att ta sig fram i låglandet.</p><p>Ring och kolla med Peter på Snökompaniet för </p><p>aktuell information 0684-29000</p><p>Mvh SC</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6131, member: 10565"] Har man pengarna så är det klart man ska prova helikopterlyftet.Jag tror det kostar runt 100lappen för 2lyft upp på Helags.Det är för övrigt skoterförbud på Helags, så du är låst till att knalla själv eller ta helikopter.Men det finns väldigt mycket bra åkning i området som går att nå med skoter. Som det är nu är det dåligt med framkomligheten för skoter. Det har börjat smälta utav helsike, så jag är rädd att det börjar bli svårt att ta sig fram i låglandet. Ring och kolla med Peter på Snökompaniet för aktuell information 0684-29000 Mvh SC [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Lite variation...
Tillbaka
Topp