Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Liten fråga ang vallning..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knolpak" data-source="post: 62019"><p>Saaam...</p><p></p><p>Om du promt måste använda det du har så lägg helt enkelt den kalla som grund och den varma som topp. Det funkar. Allt hänger på vilket resultat man vill ha.</p><p></p><p>Jag körde på min nya bräda idag. Den hade jag hållt på i 2timmar med.</p><p></p><p>1st riktigt kall (minus 12-30 grader) valla som grund. I princip så bara "matade" jag den tills den blev mätt =)</p><p>2st lager med en blandning av 0-(-)4 och (-)4-(-)8.</p><p>1st lager med flour på toppen.</p><p></p><p>Idag var det runt nollan på termometern och det fungerade väldigt bra. Trodde det skulle glida dåligt med tanke på temperaturen. Men det gled över förväntan bra. Jag är rätt kräsen av mig och har tålamodet att valla i timtal. Och det blir bra. Så allt hänger i prinip på vad man själv orkar med...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knolpak, post: 62019"] Saaam... Om du promt måste använda det du har så lägg helt enkelt den kalla som grund och den varma som topp. Det funkar. Allt hänger på vilket resultat man vill ha. Jag körde på min nya bräda idag. Den hade jag hållt på i 2timmar med. 1st riktigt kall (minus 12-30 grader) valla som grund. I princip så bara "matade" jag den tills den blev mätt =) 2st lager med en blandning av 0-(-)4 och (-)4-(-)8. 1st lager med flour på toppen. Idag var det runt nollan på termometern och det fungerade väldigt bra. Trodde det skulle glida dåligt med tanke på temperaturen. Men det gled över förväntan bra. Jag är rätt kräsen av mig och har tålamodet att valla i timtal. Och det blir bra. Så allt hänger i prinip på vad man själv orkar med... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Liten fråga ang vallning..
Tillbaka
Topp