Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Liten test av nästa års skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snusmumriken" data-source="post: 291850" data-attributes="member: 44479"><p>jag har tästat factions nästa års skidor, och kan medela att dom är sköna som fan... dom mindre skidorna är ganska hårda och stabila, men ändå sköna på rails, och centrar man dom erom sjuuuukt sköna i hopp. dom stora e som att jöra runt med två tåg på fötterna i offpisten, man e helt jävla invincible. Jag körde straightline creblet (för dom som känner till verbier) när den var drymt spårad men ändå inte puckelpist, och skidorna skörde igenom skitan som två heta knivar igenom smör... men dom e helt ok om man vill ut och svänga i skogen ochså, så länge man har bra teknik...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snusmumriken, post: 291850, member: 44479"] jag har tästat factions nästa års skidor, och kan medela att dom är sköna som fan... dom mindre skidorna är ganska hårda och stabila, men ändå sköna på rails, och centrar man dom erom sjuuuukt sköna i hopp. dom stora e som att jöra runt med två tåg på fötterna i offpisten, man e helt jävla invincible. Jag körde straightline creblet (för dom som känner till verbier) när den var drymt spårad men ändå inte puckelpist, och skidorna skörde igenom skitan som två heta knivar igenom smör... men dom e helt ok om man vill ut och svänga i skogen ochså, så länge man har bra teknik... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Liten test av nästa års skidor.
Tillbaka
Topp