Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Liten test av nästa års skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user35807" data-source="post: 350885"><p>Jag är lite sugen på hellbent och skulle därför vilja fråga hasse några frågor som åkt på dem.</p><p>1: är de lätta?</p><p>Sägs att det inte spelar någon större roll men jag tycker det är väldigt viktit om man ska hoppa och snurra, tycker dessutom att det blir en mer popig känsla och mer lätthanterligt.</p><p>2: går det ta sig igenom parken med dem?</p><p>3: känns de runda under fötterna när man åker pist och park?</p><p>Skulle det kännas som man ramlar bakåt om man landar med lätt bakvikt osv. </p><p></p><p>Ska självklart nästan bara åka offpist med dem, men det är ju trevligt om det går att transportera sig med dem och om man inte måste åka hem och byta skidor om man vill ta några lugna åk i parken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user35807, post: 350885"] Jag är lite sugen på hellbent och skulle därför vilja fråga hasse några frågor som åkt på dem. 1: är de lätta? Sägs att det inte spelar någon större roll men jag tycker det är väldigt viktit om man ska hoppa och snurra, tycker dessutom att det blir en mer popig känsla och mer lätthanterligt. 2: går det ta sig igenom parken med dem? 3: känns de runda under fötterna när man åker pist och park? Skulle det kännas som man ramlar bakåt om man landar med lätt bakvikt osv. Ska självklart nästan bara åka offpist med dem, men det är ju trevligt om det går att transportera sig med dem och om man inte måste åka hem och byta skidor om man vill ta några lugna åk i parken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Liten test av nästa års skidor.
Tillbaka
Topp