Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Litteratur snowboard teknik.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1311168" data-attributes="member: 59050"><p>Jag menar bara, att en sådan bok är helt omöjlig. Jag har suttit hundratals timmar med olika snowboardinstruktörer och alla slags hjältar och druckit öl. Om du någon gång hittar två litet bättre brädåkare, som delar samma åsikt om någon teknikfråga, du kan vara helt säker på, att de har inte ens lyssnat på, vad den andra har sagt.</p><p></p><p>Ja, just nu diskuterar man om stancer, igen. Yngre killar har gått mycket (fånigt) smalare ++ stancer, och vi äldre kan absolut inte tolerera sådant.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1311168, member: 59050"] Jag menar bara, att en sådan bok är helt omöjlig. Jag har suttit hundratals timmar med olika snowboardinstruktörer och alla slags hjältar och druckit öl. Om du någon gång hittar två litet bättre brädåkare, som delar samma åsikt om någon teknikfråga, du kan vara helt säker på, att de har inte ens lyssnat på, vad den andra har sagt. Ja, just nu diskuterar man om stancer, igen. Yngre killar har gått mycket (fånigt) smalare ++ stancer, och vi äldre kan absolut inte tolerera sådant. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Litteratur snowboard teknik.
Tillbaka
Topp