Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Litteraturhörnan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 23029" data-attributes="member: 14197"><p>The Search for the Dice Man om Luke Rhineharts sons jakt efter sin försvunne, eventuellt, döda far (vilken efterfrågas här ovan) är väl egentligen en bok för ingrodda afficionados och ett tomt töcken jämfört med den första boken.</p><p></p><p>Dock väntar jag fortfarande på att min stämning av Luke Rhinehart för att ha plagierat det hittills opublicerade manuset till "Fermé betyder ducka - anteckningar från en brantåkares liv och leverne" skall behandlas i rätten och sedermera vinna laga kraft (till min fördel). </p><p></p><p>Om litteraturtipsen får gå vidare vill jag varmt rekommendera Hunter S Thompsons hela produktion, dock har han bara skrivit två romaner och då får väl Fear and Loathing in Las Vegas vara instegsmodellen före The Rum Diaries.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 23029, member: 14197"] The Search for the Dice Man om Luke Rhineharts sons jakt efter sin försvunne, eventuellt, döda far (vilken efterfrågas här ovan) är väl egentligen en bok för ingrodda afficionados och ett tomt töcken jämfört med den första boken. Dock väntar jag fortfarande på att min stämning av Luke Rhinehart för att ha plagierat det hittills opublicerade manuset till "Fermé betyder ducka - anteckningar från en brantåkares liv och leverne" skall behandlas i rätten och sedermera vinna laga kraft (till min fördel). Om litteraturtipsen får gå vidare vill jag varmt rekommendera Hunter S Thompsons hela produktion, dock har han bara skrivit två romaner och då får väl Fear and Loathing in Las Vegas vara instegsmodellen före The Rum Diaries. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Litteraturhörnan
Tillbaka
Topp