Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Little Big Fat??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hans" data-source="post: 49893" data-attributes="member: 26"><p>Little big fat går grymt stabilt i pist med tanke på hur breda de är och de funkar riktigt bra när det börjar bli uppåkt, men om man vill ha ett par kvicka skidor så är det inte ens ett alternativ.. har haft mina i ett år och är riktigt nöjd med dem.. funkar bra i offpist osv.. satsa på ett par som är minst lika långa som dej själv annars är det meningslöst att ha dem eftersom de inte kommer funka nå vidare i offpist om du inte har lite längd på dem.. men gillar du åka fort och kunna he dem både i pist och utanför så är de ett par riktigt bra skidor. om du vill ha längre än 178 så är det bara att gå upp till big.. nästan samma skida.. tror att den är lite mjukare bara och en mm bredare över hela skidan.. men mitt punkt och sånt är lika iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hans, post: 49893, member: 26"] Little big fat går grymt stabilt i pist med tanke på hur breda de är och de funkar riktigt bra när det börjar bli uppåkt, men om man vill ha ett par kvicka skidor så är det inte ens ett alternativ.. har haft mina i ett år och är riktigt nöjd med dem.. funkar bra i offpist osv.. satsa på ett par som är minst lika långa som dej själv annars är det meningslöst att ha dem eftersom de inte kommer funka nå vidare i offpist om du inte har lite längd på dem.. men gillar du åka fort och kunna he dem både i pist och utanför så är de ett par riktigt bra skidor. om du vill ha längre än 178 så är det bara att gå upp till big.. nästan samma skida.. tror att den är lite mjukare bara och en mm bredare över hela skidan.. men mitt punkt och sånt är lika iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Little Big Fat??
Tillbaka
Topp