Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
livet efter knä operation
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="the_Magnus" data-source="post: 624572" data-attributes="member: 13656"><p>Ett annat tips till alla knäskadade här är att kolla upp utbudet av knäskydd. Det finns många ortoser som funkar riktigt bra. Problemet är att de ofta är dyra och det är inte alltid man får något vid behandling (jag fick inte).</p><p></p><p>Jag blev rekommenderad en ortos av min sjukgymnast som skulle vara super. Problemet var att de ortopediska klinikerna här i sverige ville ha nästan 5000:- för det. Efter en 30 mins på nätet hittade jag samma skydd(braceshop.com)för ca en femtedel av det priset. Eftersom jag hade en polare i Usa just vid detta tillfälle slapp jag frakt och tullavgifter, men jag har för mig att jag kollade upp det ändå och att det totala priset inte skulle överstiga 1500:-. Värt att kolla upp. </p><p></p><p>Förutom det extra stödet som skyddet ger, hjälper det till att påminna om att man ska ta det lite lugnt ibland.</p><p></p><p>/Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="the_Magnus, post: 624572, member: 13656"] Ett annat tips till alla knäskadade här är att kolla upp utbudet av knäskydd. Det finns många ortoser som funkar riktigt bra. Problemet är att de ofta är dyra och det är inte alltid man får något vid behandling (jag fick inte). Jag blev rekommenderad en ortos av min sjukgymnast som skulle vara super. Problemet var att de ortopediska klinikerna här i sverige ville ha nästan 5000:- för det. Efter en 30 mins på nätet hittade jag samma skydd(braceshop.com)för ca en femtedel av det priset. Eftersom jag hade en polare i Usa just vid detta tillfälle slapp jag frakt och tullavgifter, men jag har för mig att jag kollade upp det ändå och att det totala priset inte skulle överstiga 1500:-. Värt att kolla upp. Förutom det extra stödet som skyddet ger, hjälper det till att påminna om att man ska ta det lite lugnt ibland. /Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
livet efter knä operation
Tillbaka
Topp