Livigno vecka 5??

Lavinfara

Ny medlem
Livigno vecka 5??
Tjena!!
Tänkte kolla om det är någon här som ska till Livigno vecka 5?
Vi kommer åka med Lion, från Jönköping den 28:e januari, du kanske rent av ska åka med samma buss.
Skriv en rad i så fall, så kanske det blir några fina åk och ett par kalla med;)
Gott nytt år på er

Livigno vecka 5??
Man är riktigt sugen nu.
Va i sälen en vecka över nyår så det gjorde ju inte suget mindre precis.
Japp det är bara vi två men det brukar bli hålligång för det, både i backen och på kvällskvisten.

Livigno vecka 5??
Ja då är ni mer än välkomna på en fest någon dag:)
Kommer ni ner på lördagen med då eller? Tror att det var beräknat att vi skulle vara framme vid 12 tiden på lördag så mör och go man kommer vara i kroppen då...

Livigno vecka 5??
Vi kommer fram vid 15 tiden på lördagen. värsta resan blir ju bussen från flygplatsen till Livigno tar visst 3,5 timma, men ska väl inte klaga ni har det väl lite värre.
Hur många är ni som ska åka??

Livigno vecka 5??
Vid den tiden borde vi vara på plats, vi åker på fredagen sedan har 28 timmar framför oss innan vi är framme, och det kommer nog bli riktigt tungt dom kommer inte fälla sätena :(
Vi är ett gäng på 5 grabbar som åker det ska bli rikigt kul.
Är sugna på att hänga på något åk eller någon fest?

Livigno vecka 5??
Har tyvärr inte hunnit med o kollat här på ett tag. Har varit tvungen o jobba så man kan va ledig nästa vecka.
Vilket hotel ska ni bo på?
Har ni varit där förut?

Mvh Jocke

Livigno vecka 5??
Jag vet faktiskt inte vad hotellet heter, men jag kan kolla upp det.
Nej det är första gången vi ska dit, har ni varit där innan?
Men vi ser fram emot det nu, det är så man börjar få lite resfeber:)
Det är tydligen väldigt kallt där just nu.

Mvh
Stefan

Livigno vecka 5??
Tjenare!!
Nu börjar det dra ihop sig på allvar:) det ska bli något så vansinnigt kul, det är tydligen väldigt kallt där nere just nu så det är ju bara till att hoppas på att det slår om.
Jag skriver in mitt tel nummer så kan ni ju höra av er om ni känner för det, jag kommer nog inte gå in här mer innan vi åker, mitt nummer: 070-6096368
Mvh Stefan

Tillbaka
Topp