Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Livigno vecka 5??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lavinfara" data-source="post: 100243" data-attributes="member: 47267"><p>Tjena!!</p><p>Tänkte kolla om det är någon här som ska till Livigno vecka 5?</p><p>Vi kommer åka med Lion, från Jönköping den 28:e januari, du kanske rent av ska åka med samma buss.</p><p>Skriv en rad i så fall, så kanske det blir några fina åk och ett par kalla med<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>Gott nytt år på er</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lavinfara, post: 100243, member: 47267"] Tjena!! Tänkte kolla om det är någon här som ska till Livigno vecka 5? Vi kommer åka med Lion, från Jönköping den 28:e januari, du kanske rent av ska åka med samma buss. Skriv en rad i så fall, så kanske det blir några fina åk och ett par kalla med;) Gott nytt år på er [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Livigno vecka 5??
Tillbaka
Topp