Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Livigno vecka 5??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lavinfara" data-source="post: 100249" data-attributes="member: 47267"><p>Vid den tiden borde vi vara på plats, vi åker på fredagen sedan har 28 timmar framför oss innan vi är framme, och det kommer nog bli riktigt tungt dom kommer inte fälla sätena <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> </p><p>Vi är ett gäng på 5 grabbar som åker det ska bli rikigt kul.</p><p>Är sugna på att hänga på något åk eller någon fest?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lavinfara, post: 100249, member: 47267"] Vid den tiden borde vi vara på plats, vi åker på fredagen sedan har 28 timmar framför oss innan vi är framme, och det kommer nog bli riktigt tungt dom kommer inte fälla sätena :( Vi är ett gäng på 5 grabbar som åker det ska bli rikigt kul. Är sugna på att hänga på något åk eller någon fest? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Livigno vecka 5??
Tillbaka
Topp