Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Livigno
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter-Hall" data-source="post: 94564" data-attributes="member: 30802"><p>Jag var nere i Livigno i vintras! Billigt var det, kan jag lungt påstå. Men man ska inte låta sig luras av att allt är billigt, så är det inte!</p><p>Spriten är ju det som är absolut billigast. Köpte1 liter Smirnoff för 40 kr, det talar väl för sigsjälv m den inhemska spriten som är 96% stark com man betalar 30 kr för en liter =) Men tex öl är inte så billigt, den är ju inte lika mycket skatt på. En öl på krogen kostar ca 26 kr, lite beroende på vart man går. Ölen i affären är heller inte så jättebiliig, men betydligt billigare en i Sverige. </p><p>Mp3 spelare och kläder och så är billigare én i Sverige, men det är inte så att man går in i en affär och tänker "shit vad billigt". Man köper det inte för att det är billigt om jag säger så. </p><p></p><p>Men Livigno är ett bra resmål om man vill shoppa billigt och dricka billigt. Det krossar andra orter som jag har varit i på priserna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter-Hall, post: 94564, member: 30802"] Jag var nere i Livigno i vintras! Billigt var det, kan jag lungt påstå. Men man ska inte låta sig luras av att allt är billigt, så är det inte! Spriten är ju det som är absolut billigast. Köpte1 liter Smirnoff för 40 kr, det talar väl för sigsjälv m den inhemska spriten som är 96% stark com man betalar 30 kr för en liter =) Men tex öl är inte så billigt, den är ju inte lika mycket skatt på. En öl på krogen kostar ca 26 kr, lite beroende på vart man går. Ölen i affären är heller inte så jättebiliig, men betydligt billigare en i Sverige. Mp3 spelare och kläder och så är billigare én i Sverige, men det är inte så att man går in i en affär och tänker "shit vad billigt". Man köper det inte för att det är billigt om jag säger så. Men Livigno är ett bra resmål om man vill shoppa billigt och dricka billigt. Det krossar andra orter som jag har varit i på priserna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Livigno
Tillbaka
Topp