Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Livingo ??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Backside" data-source="post: 57323" data-attributes="member: 37201"><p>Pisterna i Livigno är i regel MYCKET snälla och det är många nybörjare som besöker Livigno. Inget ont i det, för det är en bra ort anser jag. Det finns goda möljigheter till lössnöåkning om man letar och har man tur att man får ett rejält snöfall gäller det att vara uppe i tid i pisten.</p><p>Jag har varit med om 40 cm lössnöåkning i pisten vid flera tillfällen. Det tar ett par dagar efter snöfall innan den lättillgängliga lössnön är uppkörd. </p><p>I och med att Livigno är en skattefri zon är allt mycket billigt och då framförallt sprit, vin, cigaretter, solglasögon, elektronik m m</p><p></p><p>Vi har varit i Livigno ´96, ´98, ´01 och ´03.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Backside, post: 57323, member: 37201"] Pisterna i Livigno är i regel MYCKET snälla och det är många nybörjare som besöker Livigno. Inget ont i det, för det är en bra ort anser jag. Det finns goda möljigheter till lössnöåkning om man letar och har man tur att man får ett rejält snöfall gäller det att vara uppe i tid i pisten. Jag har varit med om 40 cm lössnöåkning i pisten vid flera tillfällen. Det tar ett par dagar efter snöfall innan den lättillgängliga lössnön är uppkörd. I och med att Livigno är en skattefri zon är allt mycket billigt och då framförallt sprit, vin, cigaretter, solglasögon, elektronik m m Vi har varit i Livigno ´96, ´98, ´01 och ´03. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Livingo ??
Tillbaka
Topp