Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Livslängd på skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erandir" data-source="post: 143992" data-attributes="member: 54669"><p>Peter_k> Mjo... Icke-snö-saker kan vara till stort förtret... Jag har som tur är änsålänge lyckats klara mig undran för många sådanta kontakter. Du har nog en poäng i, precis som emser, att man vill ha nya skidor hela tiden.</p><p></p><p>emser> Tänk om man hade råd med nya lagg varje år... Och får inte killar kalla skidor för "sötningar"?</p><p></p><p>PNyberg> Den här skidåkaren har det inte :P</p><p></p><p>PÅ det stora hela verkar det som att ett par välvårdade skidor håller ett par säsonger. Den stora frågan är om man vill hänga med i utveckling och hur man själv utvecklas. Etc. etc...</p><p></p><p>Sen är det väl rätt självklart att man vill ha ett par skidor för varje typ av åkning. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Tack för svaret samtliga!</p><p>Nu ska jag bara fixa jobb så jag har råd med nya lagg varje år också <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>Hare fint!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erandir, post: 143992, member: 54669"] Peter_k> Mjo... Icke-snö-saker kan vara till stort förtret... Jag har som tur är änsålänge lyckats klara mig undran för många sådanta kontakter. Du har nog en poäng i, precis som emser, att man vill ha nya skidor hela tiden. emser> Tänk om man hade råd med nya lagg varje år... Och får inte killar kalla skidor för "sötningar"? PNyberg> Den här skidåkaren har det inte :P PÅ det stora hela verkar det som att ett par välvårdade skidor håller ett par säsonger. Den stora frågan är om man vill hänga med i utveckling och hur man själv utvecklas. Etc. etc... Sen är det väl rätt självklart att man vill ha ett par skidor för varje typ av åkning. :) Tack för svaret samtliga! Nu ska jag bara fixa jobb så jag har råd med nya lagg varje år också ;) Hare fint! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Livslängd på skidor
Tillbaka
Topp