Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Livslängd på skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erandir" data-source="post: 143994" data-attributes="member: 54669"><p>Carled, nog är det så... Å salomons skidor är, for the record, i mitt tycke rätt dåliga... De är mjuka som bananskal, etc. etc... Jag är inte nöjd med de jag har.</p><p></p><p>Hade man råd att bygga upp ett skidstall så... Det är väl bra att ha ett par skidor man kan köra på när det är mer grus än snö i pisten och så.</p><p></p><p>Pistmaskiner, älgar och större icke-snö-föremål tänkte jag försöka hålla mig undan så gått det går... Men vem vet, ett och annat träd har man ju kramat i sina dagar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erandir, post: 143994, member: 54669"] Carled, nog är det så... Å salomons skidor är, for the record, i mitt tycke rätt dåliga... De är mjuka som bananskal, etc. etc... Jag är inte nöjd med de jag har. Hade man råd att bygga upp ett skidstall så... Det är väl bra att ha ett par skidor man kan köra på när det är mer grus än snö i pisten och så. Pistmaskiner, älgar och större icke-snö-föremål tänkte jag försöka hålla mig undan så gått det går... Men vem vet, ett och annat träd har man ju kramat i sina dagar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Livslängd på skidor
Tillbaka
Topp