Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Ljudredigering!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 65291" data-source="post: 305170"><p>sant.. men Reason är ett ganska avancerat program.. har de själv o har inte fattat mkt alls.. har </p><p>de mest för att mammas kille är ljudtekniker o jag försökte impa på han o fixa nått i stil me </p><p>musik.. gick ju som de gick.. svårt program enligt mig..</p><p></p><p>annars finns ju tractor DJ studio, går o köpa för ett par tusen i nån välsorterad databutik.. de är </p><p>mkt lättre frogram där man inte skapar musik utan bara mixar om den me lite nya beats och kan </p><p>lägga ihop me andra låtar osv.. simpelt och bra program..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 65291, post: 305170"] sant.. men Reason är ett ganska avancerat program.. har de själv o har inte fattat mkt alls.. har de mest för att mammas kille är ljudtekniker o jag försökte impa på han o fixa nått i stil me musik.. gick ju som de gick.. svårt program enligt mig.. annars finns ju tractor DJ studio, går o köpa för ett par tusen i nån välsorterad databutik.. de är mkt lättre frogram där man inte skapar musik utan bara mixar om den me lite nya beats och kan lägga ihop me andra låtar osv.. simpelt och bra program.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Ljudredigering!?
Tillbaka
Topp