Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
loaded bhangra
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikGranli" data-source="post: 889189" data-attributes="member: 124527"><p>Det som egentligen är fett på bhangran är väl egentligen nose/tail. Hjulbasen är inte mycket större en en dervish.</p><p></p><p>Om du vill slida i backar i den hastigheten så skulle jag nog rekommendera någon lite hårdare och en aningen kortare hjulbas. Men det skulle kanske fungera till en viss del.</p><p></p><p>Bhangran förövrigt är en mycket skön dance och trick bräda; tack vare att tailen och nosen är så stora som dom är.</p><p>Loaded brukar göra kvalitetsgrejjor så värt pengarna är den säkert. Ifall den är rätt för dig vill säga.</p><p></p><p>Eftersom Bhangran är så pass mycket längre än de flesta brädor så får man ju räkna med att den är lite tyngre. Tyngden på en bräda är dock inget som jag brukar tänka på eller bry mig om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikGranli, post: 889189, member: 124527"] Det som egentligen är fett på bhangran är väl egentligen nose/tail. Hjulbasen är inte mycket större en en dervish. Om du vill slida i backar i den hastigheten så skulle jag nog rekommendera någon lite hårdare och en aningen kortare hjulbas. Men det skulle kanske fungera till en viss del. Bhangran förövrigt är en mycket skön dance och trick bräda; tack vare att tailen och nosen är så stora som dom är. Loaded brukar göra kvalitetsgrejjor så värt pengarna är den säkert. Ifall den är rätt för dig vill säga. Eftersom Bhangran är så pass mycket längre än de flesta brädor så får man ju räkna med att den är lite tyngre. Tyngden på en bräda är dock inget som jag brukar tänka på eller bry mig om. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
loaded bhangra
Tillbaka
Topp